رفع نم و رطوبت در تهران

رفع نم و رطوبت در تهران

چند اقدام برای رفع نم و رطوبت از خانه های شما

۱. تهویه خانگی خود را حفظ کنید

قالب در شرایط مرطوب رشد می‌کند . به همین دلیل است که ایده خوبی است که خانه خود را در تمام زمان‌ها تهویه مناسب داشته باشید . پنجره‌های خود را حداقل روزی یک‌بار ، حتی در ماه‌های زمستان باز کنید تا از تشکیل هیدرات جلوگیری کنید . سرمایه‌گذاری در یک واحد تهویه مطبوع هم می‌تواند شانس توسعه کپک در منزل شما را کاهش دهد . رطوبت کنترل واحدهای A / C که از رشد کپک جلوگیری می‌کند .رفع نم و رطوبت رفع نم در تهران تهران رفع نم و رطوبت در تهران رفع رطوبت در منزل رفع رطوبت و نم در تهران

۲. اصلاح Plumbing Leaks

این یکی از مهم‌ترین راه‌های پیش‌گیری از قالب در منزل است . انتشار Plumbing می‌تواند باعث ایجاد رطوبت در رشد و ایجاد کپک بر روی دیوارها و سطوح دیگر شود . اگر لوله‌های دارای نشتی در منزل دارید ، فورا ً به یک لوله‌کش متخصص مراجعه کنید . یک متخصص مثل بنجامین فرانکلین می‌تواند نشتی لوله را در یک چارچوب زمانی سریع ثابت کرده و آسیب‌های بالقوه قالب را محدود کند. تعمیر این مشکل در اوایل می‌تواند صدها دلار برای تعمیر هزینه در آینده پس‌انداز کند .رفع نم و رطوبت رفع نم در تهران تهران رفع نم و رطوبت در تهران رفع رطوبت در منزل رفع رطوبت و نم در تهران

basement mold3 770x435 300x169 - رفع نم و رطوبت در تهران

 

رفع نم و رطوبت رفع نم در تهران

برداشتن گام‌های پیشگیرانه برای کنترل رطوبت در منزل می‌تواند از تبدیل قالب به یک مشکل جلوگیری کند . برای مثال ، سرمایه‌گذاری بر روی برنامه حفاظت لوله‌کشی به شما این امکان را می‌دهد که سیستم لوله‌کشی داخلی خود را در طول زمان حفظ کنید . یک متخصص سیستم شما را به طور منظم بازرسی خواهد کرد و قبل از اینکه بدتر شوند مشکلات لوله‌کشی را تعمیر خواهد کرد .

 

بنجامین فرانکلین یک برنامه حفاظت لوله‌کشی دارد که تعمیرات اضطراری و بازرسی‌های معمول لوله‌کشی را در بر می‌گیرد . می‌تواند به شما مقدار زیادی پول نقد بدهد .
قالب چیزی بیش از یک آزار و اذیت است . در برخی موارد ، می‌تواند شما را بیمار کرده و موجب بیماری‌های مختلف شود . با این حال ، نگه داشتن تهویه داخلی ، تعمیر لوله‌ها ، و سرمایه‌گذاری در یک برنامه حفاظت از لوله‌کشی ، از رشد کپک جلوگیری خواهد کرد .

READ  لوله کشی در تهران

رفع نم و رطوبت رفع نم در تهران تهران

دیوارهای زرد، سطوح ریخته گری، مقیاس های آب و سطوح مرطوب، تاثیر ناخوشایند رطوبت است. این خود را روی دیوارهای خانه های قدیمی، اتاق های خانه هایی قرار می دهد که قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا نگهداری کمی دارند. این نیز به دلیل تاثیر دوره های بارانی بلند است که به طور فزاینده زمستان های ما را مشخص می کند.
بنابراین، چگونه رطوبت را از دیوار در خانه های ما بدون نیاز به راه حل های ساختاری یا مواد شیمیایی حذف کنیم؟ درمان های ساده و طبیعی وجود دارد که برای کسانی که نمی خواهند از رطوبت ساز سنتی استفاده کنند برای رطوبت از دیوارها وجود دارد.

رطوبت بیش از حد، به علت تکثیر باکتری ها و ویروس ها، تاثیر منفی نه تنها بر ساختار ساختمان ها، بلکه همچنین بر سلامت ساکنان آن، باعث مشکلات تنفسی، گرفتگی بینی، گلودرد و روماتیسم می شود.
به طور طبیعی، پیشگیری همیشه بهترین سلاح برای جلوگیری از مشکلات ناشی از شروع است. در طول فرآیند طراحی خانه خود، فقط به مواردی احتیاج دارید تا به شما در حفظ "اتاق سالم" کمک کنند. اول از همه شما باید با اطمینان از عایق حرارتی خوب، با تقویت ساختار اصلی مانند کف و سقف با بتن.

EXPLORE: نحوه لاک زدن چوب با روش های طبیعی

بتن بهتر از یک گچ داخلی بر اساس گچ است، زیرا رطوبت آن را جذب می کند، در حالی که تخته های سخاوتمند کمک می کند تا رطوبت را محدود کند، به ویژه در دیوارهای بیرونی. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه دچار ضعف شده است، ارائه لوله های ممکن و به طوری که دریچه های هوا می تواند به عنوان "پاک کننده پاک کننده" عمل کند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که در حمام ها و آشپزخانه جوش های خوب داشته باشید و مطمئن شوید که کلاه گودر خود همیشه به سمت خارج تخلیه می شود. توصیه دیگری: این است که هرگز مانع از نفوذ هوا نمی شود. همچنین جلوگیری از قرار دادن مبلمان غالب (کمد، کابینت و غیره) در مقابل تهویه ها.

READ  لوله بازکنی در تهران

یک نکته مفید دیگر برای کمک به شما در جلوگیری از قالب ها این است که سعی کنید مبلمان غیر مسروقه را بپوشانید، تعداد گیاهان را در خانه خود محدود کنید و هنگام یخ زدایی از یخچال خود، آن را از بین ببرید و از تبخیر آن جلوگیری کنید.
در حال حاضر ما به عادات خوب داخلی می رسیم، که اگر به دنبال آن به هدف خود در زندگی سالم در محیط های سالم، بدون رطوبت کمک کند. اول از همه سعی کنید اطمینان از تهویه مناسب داخلی، باز کردن درب ها و پنجره ها زمانی که شرایط آب و هوایی اجازه می دهد و اجازه می دهد تا در نور بسیار که ممکن است، به خصوص در فصل سرد، پرده ها و کرکره های خود را در روز باز کنید. هر روز هوای تازه ای را به وجود می آورد، یک عادت خوب و حتی برای دوره های کوتاه مدت در زمستان است.

همچنین می توانید با استفاده از انرژی صرفه جویی کنید

حمام و آشپزخانه، با پخت و پز و دوش بخار این اتاق ها بیشتر در معرض شرایط محیط مرطوب هستند. راه حل ها چیست؟ استفاده از کوکی ها، برای کمک به حفظ زندگی خود همیشه فیلتر را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که تعمیر و نگهداری خوب است. اگر حمام با یک فن مجهز شده باشد، همیشه به یاد داشته باشید هنگامیکه حمام یا حمام را شروع می کنید، آن ها از رطوبت خانه خارج می شوند. امروز، شما می توانید لوستر فن های تجاری را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه خریداری کنید. هزینه های ارزشمند، چرا که طرفداران، تبدیل، جذب هوا خشک در داخل خانه، کاهش درجه حرارت رطوبت. همچنین با توجه به حمام ها، توجه به تزریق کاشی ها، به خصوص در صفحه دوش و در لبه ی وان، توجه داشته باشید.

READ  تخلیه چاه فوری همه مناطق تهران

احتیاط های دیگر شامل گیاهان واقع در داخل خانه است. خاک مرطوب تمایل به رطوبت هوا است، بنابراین سعی کنید آبیاری و یا اسپری تنها زمانی که ضروری است.
یکی دیگر از معمول ترین روش هایی که موجب رطوبت در داخل خانه ها می شود، لباس هایی است که خشک شده اند. از آنجا که با افزایش میزان هیدروسکوپیک بخار بخار می دهند، بهتر است همه چیز را در خارج از محفظه خشک کن، مثلا در بالکن یا تراس خشک کن.

حتی فصل بارانی به افزایش رطوبت کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که از جمع آوری آب در اطراف محیط خانه جلوگیری شود، شاید برخی از تغییرات در سیلندر شما وجود داشته باشد. در هر صورت، در اولین ظاهر قالب در امتداد دیوارها دریغ نکنید آن را بردارید و، تا آنجا که امکان پذیر است، با سفید کننده ضد عفونی کنید.
در اینجا اکنون بخش اصلی این توصیه ضد خشخاش است. اگر شما نمی خواهید برای خرید یک رطوبت گیر بخرید، پیشنهاد می کنیم برخی از راه حل های خود را انجام دهید که بسیار ارزان هستند.

فتوکپی دیگر برای حذف رطوبت از دیوارها به طور طبیعی استفاده از نمک است: ارزان و راحت است. از طریق فرایند اسمز، این توانایی جذب آب، از جمله بخار موجود در هوا را دارد. راه های مختلفی برای تهیه رطوبت ساز خانگی خود وجود دارد.
به عنوان مثال می توانید از یک کیسه ی organza یا مارپیچ پنبه پر از نمک استفاده کنید. یا یک ظرف پلاستیکی بسته با نمک درشت پر کنید و سوراخ هایی را در داخل درب قرار دهید. جعبه آب اضافی را جمع آوری می کند و همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که بطور دوره ای ظرف را خالی کنید و آن را با نمک خشک پر کنید. برای رطوبت مناسب، ۱۵۰ گرم نمک در هر ۱۰ متر مربع محاسبه می شود.

به عنوان یک جایگزین برای پلاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست
Call Now Button